Ekstra serviceydelser til dig og din virksomhed

LEASING/leje af møbler

Leasing giver dig større kontrol over din investering, i forhold til et permanent køb. Derudover behøver du ikke at spilde værdifuld tid på afskrivnings- og beholdningslister og du kan løbende udskifte interiør.

10 grunde til at lease/leje dine møbler

1

BEVAR DIN LIKVIDITET

Suppler med gode møbler, uden at røre ved din likviditet.

2

Ét sted at handle alle dine møbler

Vi har det hele: møbler, tæpper, materialer, belysning og meget mere..

3

Lad dine lån være uberørt

Anvend dine lån til andre ting, så som potentielle investeringer og fremtidige forretningsmuligheder.

4

TILPAS DIT INTERIØR TIL SKIFTENDE TIDER

Med leasing følger fleksibilitet. Ændr, tilføj eller fjern produkter i takt med at dine behov- og tiderne skifter.

5

Frigør din balance

Kinnarps ejer interiøret, så din balance forbliver upåvirket.

6

Inkluderet forsikring

Hver leasingaftale er ledsaget af en komplet kundetilpasset risikoforsikring, med lav ydelse og fradragsberettigelse.

7

interiør som en månedlig omkostning

Konter din månedlige interiøromkostning, som en driftsomkostning.

8

Kontraktlængden er op til dig

12 måneder, 3 år eller mere. Vælg den leasingperiode der passer bedst til din forretning.

9

Hele omkostningen er fradragsbettiget

Lejen er 100% fradragsberettiget, både skattemæssigt og resultatvis.

10

Muligheder når kontrakten udløber

Køb møblerne eller udvid kontraktens leasingperiode. Det er helt op til dig.

Lyder det interessant? Vi vil med glæde hjælpe dig i gang

Kontakt os

KOMPETENT RÅDGIVNING FRA VORES INDRETNINGSKONSULENTER OG ARKITEKTER

VI ER HER FOR AT HJÆLPE. FRA START TIL SLUT.

At indrette en arbejdsplads kræver en følsom styring af det komplekse forhold mellem mennesker, teknologi og lokaler. Vi har mange års erfaring og tilbyder hjælp i forbindelse med ændringer af eksisterende interiørløsninger, at skabe nye indretninger eller en kombination. 

Vi kender og forstår de udfordringer der ofte er i forbindelse med at indrette en arbejdsplads. Det lyder måske simpelt, men der er mange faktorer der skal tænkes ind, så man sikrer sig en løsning der passer til forskellige behov, medarbejdere, ergonomiske krav, samt er tidsløs og også gerne bæredygtig. Til denne proces har vi dygtige indretningskonsulenter- og arkitekter der kan designe, opmåle og tegne indretningen, så du præcis kan se hvordan det endelige resultat vil se ud. På den måde kan I trygt være med hele vejen og med ro glæde jer til et funktionelt og behageligt arbejdsmiljø, som er skræddersyet til jeres dagligdag. 

Rådgivning omkring ergonomi, akustik og belysning

Sammen med professionelle akustik- belysnings- og ergonomieksperter, skaber vi løsninger specielt tilpasset din virksomhed. Hver arbejdsplads, hver bygning og hver medarbejder er unik, som vi synes fortjener det bedste. Og i jagten på det er det vigtigt at tænke alle aspekter ind.

 

 

 

Kontakt os for en uforpligtende en snak! Vi kan altid være behjælpelige, uanset behov.

Kontakt