Vi har udviklet, produceret og leveret førende indretningsløsninger til arbejdspladser siden 1942. Vi har lært, at det kræver tid, ressourcer og kompetencer.

Det er derfor vi er her.

For at gøre dit arbejde nemmere.

Nogle af vores kunder

Vores løsninger

Kontormiljøer

Hos Kinnarps er det at skabe fantastiske kontorløsninger vores anden natur. Noget vi har gjort i årtier. Noget vi vil fortsætte med at pionere gennem lidenskab, erfaring og løbende innovation.

  • Next Office
  • Udforsk fremtidige arbejdsmiljø koncepter
  • Aktivitetsbaseret arbejde (en af mange muligheder)
  • Holistisk tilgang, herunder møbler, lyd, lys, farve, luftkvalitet og teknologi
  • Bæredygtige, fleksible og ergonomiske løsninger
  • Øget kreativitet og trivsel hos medarbejdere

Skolemiljøer

At planlægge, designe og skabe studie- og arbejdsmiljøer, der positivt påvirker fremtidige generationer, er et ansvar og en ære, vi tager seriøst. Skoler er trods alt det vigtigste arbejdsområde for alle.

  • Komplette løsninger
  • Ready-to-go kontepter til klasseværelser, korridorer, biblioteker, kantiner m.m.
  • Inspirerende indretning
  • Forskellige rum til forskellig læring og undervisning
  • Ergonomiske og moderne arbejdsmiljøer til lærere

Plejemiljøer

Komfort og velvære er afgørende for klinikker og plejemiljøer. Vi gør os stor umage med at udforme indretningsløsninger der understøtter disse værdier.

  • Ready-to-go koncepter til receptioner, venteværelser, fællesrum m.m.
  • Opløftende indretning der understøtter velvære
  • Fokus på egonomi og komfort

Ekstra serviceydelser

Udover indretning af kontor-, uddannelses- og plejemiljø, tilbyder vi en bred vifte af serviceydelser, som kan implementeres i enhver form for løsning. Tjenester som: 

  • Leje/leasing af møbler
  • Kabling
  • Møbelrengøring
  • Flytning & bortskaffelse
  • Genanvending & genbrug
  • Opbevaring
  • Akustik & belysning
  • Indretning

Kinnarps Basis Service: Altid tilpasset dine behov

Rasmus Nanhed

"Vores grundlæggende service yder støtte fra start til slut i seks klare trin. Denne proces sikrer, at en kvalitetsløsning leveres til alle kunder, uanset størrelsen på ordren".

Rasmus Nanhed, Sales Director, Kinnarps AB

1

Analyse

Vi starter vores proces med at lave en detaljeret analyse af dine ønsker og behov, for din personlige arbejdsplads.

 

 

2

FORSLAG

Vi forsyner dig med et 2- eller 3 dimensionelt forslag, der indeholder møbler og farve- og materialemuligheder. Sammen udformer vi den perfekte løsning.

 

 

 

3

SUPPORT

På dette tidspunkt i processen, er det afgørende at inddrage ledelsen, medarbejderne og andre involverede. Se, føl og prøv vores møbler i et af vores mange showrooms. Til store projekter tilbyder vi udstilling af møbler på lokationen, for at demonstrere præcis hvordan nogle møbler vil passe ind i et bestemt miljø.  

4

BESTILLING & levering

Når du har truffet en beslutning omkring bestilling, opretter vi et kundenummer til dig. Og du vil herefter modtage en ordrebekræftelse indenfor få dage, samt leveringstid. 

Så er det blot at vente på den oplyste leveringsdag, hvor vi leverer din løsning direkte til døren. Vi pakker og transporterer dine møbler i bløde miljøvenlige tæpper og bruger egne montører til at foretage en gennemgående kvalitetskontrol, når varerne er på plads.

 

 

6

SERVICE

Når du har gennemgået din leverance til mindste detalje, fortsætter vi med at udvikle ideer til indretningen, i takt med at dine behov ændrer sig.

 

Vil du høre mere om løsninger der passer til dig?

Kontakt os

Vi er her for at hjælpe.
Fra start til slut.

Leder du efter et bestemt produkt? Er du interesseret i at tilpasse en løsning til dine individuelle behov? Eller blot nysgerrig efter at lære mere om hvad vi kan tilbyde dig? Kom i kontakt - vi er her for dig.