Gør tingene nemmere

Serviceydelser for din komfort og nemhed

LEASING - lej møbler i stedet for at købe dem

Leasing giver dig større kontrol over din investering, i forhold til et permanent køb. Derudover behøver du ikke at spilde værdifuld tid på afskrivnings- og beholdningslister. bedst af alt, du kan tilføje, fjerne eller udskifte møbler til enhver tid.

Kontakt

10 grunde til at lease dine møbler

1

BEVAR DIN LIKVIDITET

Suppler med gode møbler, uden at røre ved din likviditet.

2

Ét sted at handle alle dine møbler

Vi har det hele: møbler, tæpper, materialer, belysning og meget mere..

3

Lad dine lån være uberørt

Anvend dine lån til andre ting, så som potentielle investeringer og fremtidige forretningsmuligheder.

4

TILPAS DIT INTERIØR TIL SKIFTENDE TIDER

Leasing giver dig garanteret fleksibilitet. Ændr, tilføj eller fjern produkter i takt med at dine behov- og tiderne skifter.

5

Frigør din balance

Kinnarps ejer interiøret, så din balance forbliver upåvirket.

6

Inkluderet forsikring

Hver leasingaftale er ledsaget af en komplet kundetilpasset risikoforsikring, med lav ydelse og fradragsberettigelse.

7

interiør som en månedlig omkostning

Konter din månedlige interiøromkostning, som en driftsomkostning.

8

Kontraktlængden er op til dig

12 måneder, 3 år eller mere. Vælg den leasingperiode der passer bedst til din forretning.

9

Hele omkostningen er fradragsbettiget

Lejen er 100% fradragsberettiget, både skattemæssigt og resultatvis.

10

Muligheder når kontrakten udløber

Køb møblerne eller udvid kontraktens leasingperiode. Det er helt op til dig.

Lyder det interessant? Vi vil med glæde hjælpe dig i gang

Kontakt os

DESIGNLØSNINGER TIL DINE BEHOV

INdretningsDESIGN

Vi tilbyder specialservice til virksomheder, der kræver ekspertise i design og stor funktionalitet på arbejdspladsen. Med professionelle og erfarne indretningsarkitekter skaber vi højt profilerede repræsentative miljøer, der harmonerer med de specifikke krav på dit kontor. Fra individuelle værelser til det overordnede udseende og følelsen af at intet i dit arbejdsområde er overset.

 

Kontakt

AkUSTIkDESIGN

Sammen med professionelle akustik eksperter, skaber vi løsninger specielt tilpasset din virksomhed.Hver arbejdsplads, hver bygning og hver medarbejder er unik, som vi synes fortjener en udsøgt lydoplevelse. Ved at forstå hvor man skal placere folk og hvordan man bruger tæpper, loftisolering, møbler og gardiner, opnås et behageligt lydbillede.

 

Kontakt

belysningsDESIGN

For at føle sig godt tilpas og være effektiv på arbejdspladsen, er lyskvaliteten afgørende. Dette indebærer installering af passende lysarmaturer og optimering af det naturlige dagslys. I fælleskab med vores professionelle samarbejdspartnere finder vi løsninger, som reducerer omkostninger og minimerer miljøpåvirkningen. Altsammen i et forsøg på at perfektionere belysningen på din arbejdsplads. 

 

Kontakt

Vil du vide mere om vores designydelser?

Kontakt os

Vi går op i dine produkter

Forny dine møbler med en rens

Efter et par år bliver møbler og tæpper snavset af støv og snavs. I stedet for at investere i nye møbler, kan en god møbelrens gøre underværker. Med nogle få enkle trin tilfører vi dine møbler helt nyt liv. 

 

Kontakt

Gem kabelrodet væk 

Et pænt og ryddeligt arbejdsområde har flere fordele. Ikke alene er det lettere at holde orden, det giver også et pænere arbejdssted og mindsker risikoen for brand. Med denne service organiserer og gemmer vi dine kabler væk.

 

Kontakt

Genbrug eller genanvend gamle møbler

Ved møblering af en arbejdsplads, er der altid tidligere elemneter der skal fjernes. Hvis du ikke kan genbruge eller sælge de ting du ønsker at skille dig af med, så lad os håndtere det for dig. Vi afhenter det du vil af med og genbruger det på en ansvarlig måde.

Kontakt

har du brug for hjælp til at flytte eller opbevaring af dine møbler?

Få hjælp til at flytte

Skiftende kontorer? Flytter en del af organisationen? Vi er her for at tage bekymringen og besværet ud af en flytning. Ved at håndtere projektstyring og sikre at alle møbler transporteres sikkert til den nye lokation, lover vi at din flytning omkostningseffektiv og så nem som muligt. Naturligvis med den mindste miljøpåvirkning undervejs.

 

Kontakt

Opbevar dine møbler hos os

Har du svært ved at passe alle dine møbler ind i dit arbejdsområde, men ikke klar til at sælge eller skille dig af med det? Lad os opbevare det for dig på et af vores lagere, hvor vi har plads til alt fra et enkelt produkt, til hele inretningsløsninger. For en endnu lettere affære, klarer vi også transport til og fra lageret. 

 

Kontakt

Vil du vide mere om hvordan vi kan hjælpe med at opbevare eller flytte dine produkter?

Kontakt os

Vi hjælper dig med ergonomi og forstår dit kontorlandskab

Ergonomisk vurdering

Vi tilbyder integrerede arbejdspladsløsninger, hvor ergonomi og sundhed er omhyggeligt overvejet. Sammen med profesessionelle ergonomer foreslår vi løsninger, der er skræddersyet til din virksomhed.

Kontakt

Undersøgelse af lokation

Til at få en forståelse af den arbejdsplads der skal indrettes, har vi dygtige og uddannede indretningskonsulenter- og arkitekter der kan lave præcise opmålinger, som skaber grundlag for den nye indretning. En komplet undersøgelse indeholder: Opmåling af alle rum, adgangsinformation, detaljer om mekaniske og elektriske placeringer og skitse over eksisterende møbler.

 

Kontakt

hjælp til ændring & omstilling

Forandringsarbejde kræver en følsom styring af det komplekse forhold mellem mennesker, teknologi og ejendom. Vi er erfarne indenfor forandringsledelse og tilbyder hjælp til ændring og omstilling i forbindelse med eksempelvis flytning eller ændringer på en arbejdsplads.

 

Kontakt

Vi er her for at hjælpe.
Fra start til slut.

Leder du efter et bestemt produkt? Er du interesseret i at tilpasse en løsning til dine individuelle behov? Eller blot nysgerrig efter at lære mere om hvad vi kan tilbyde dig? Kom i kontakt - vi er her for dig.