Udbudskoordinator

Start: Hurtigst muligt
Arbejdstid: 37 timer

Er du vores nye dygtige udbudskoordinator?
Vi leder vi efter dig, der med hjerte, engagement og nytænkning vil være den oplagte, nye, kollega til vores udbudsteam.

Kinnarps er Europas førende leverandør af kontormøbler og fokuserer på indretning til kontorer designet og tilpasset helt ud fra kundens behov. Vores bæredygtighedsprofil er stærk og vi vil være den foretrukne leverandør og sparringspartner for virksomheder og organisationer med ambitioner om at øge deres attraktivitet og skabe fremtidens arbejdsplads.

Dine arbejdsopgaver
Udbudsteamet i Kinnarps er ansvarlige for at besvare udbud fra private og offentlige kunder. Det er vores opgave at finde de produkter og løsninger, der bedst muligt matcher de krav og forventninger der er beskrevet af vores kunder.

Som udbudskoordinator hos os lægger vi vægt på, at du kan arbejde selvstændigt og ser det som dit ansvar at finde de bedste løsninger til de udbud vi arbejder med. Du sætter en stor ære i at finde løsninger på eventuelle udfordringer, at sikre professionel sparring med vores leverandører og har gode kommunikationsevner med en høj grad af troværdighed.

Vi er et team på 5 personer, dig inklusiv, og det er vigtigt, at du er både selvstartende og proaktiv, men at du også er god til samarbejde og ser kommunikation og sparring med dine kollegaer som en naturlig del af din hverdag.

Din profil
Hvis du er en professionel, resultatorienteret holdspiller med fokus på detaljer, og et stort ønske om at levere gode løsninger, så vil du trives hos os. Som person er du dedikeret og har et stort drive ligesom du motiveres af en udfordring i ny og næ. Du trives i en rolle med et højt tempo, fleksible arbejdsopgaver og mange daglige kontakter med kolleger og leverandører. Hvis du har erfaring med udbud og/eller møbler og indretning, er det en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste for os er din personlighed og indstilling. Det er dog vigtigt at du har gode evner til at forstå kravspecifikationer og har ro i maven ved komplekse opgaver og mange data.

Vi tilbyder
Du får en stilling i et team med entusiastiske og professionelle kolleger, der har let til grin og trives med hinanden. Da vores arbejde baseres på de udbud der kommer fra vores kunder, vil arbejdet være omvekslende. I perioder har vi travlt, men der er altid højt til loftet, og tid til et grin.

Udbudsteamets primære arbejdssted er vores hovedkontor i Brøndby, men der er også mulighed for at arbejde fra vores kontor i Aarhus.

Er du den rette til stillingen og ønsker du at blive en del af Kinnarps-familien, så send os din ansøgning - vi glæder os til at høre fra dig!

KONTAKTPERSON
Eva Klintell
Udbudschef
51 39 71 47
eva.klintell@kinnarps.dk

Om Kinnarps
Kontor/showroom i Brøndby (HQ) og Aarhus. Kinnarps A/S er et datterselskab af den svenske koncern Kinnarps AB, der siden 1942 har leveret møbler og komplette indretningsløsninger til erhvervslivet og den offentlige sektor i Skandinavien og 40 andre lande verden over. Kinnarps AB er Europas største møbelproducent. Høj kvalitet og lav miljøpåvirkning kendetegner hele værdikæden, fra råvarer til færdige arbejdspladsløsninger